Saturday, November 24, 2012

PROTOKOL-PROTOKOL YAHUDI

Berikut adalah protokol yang digunapakai oleh Bangsa Yahudi sebagai satu (1) kaedah dalam menguasai dunia




PROTOKOL
PENJELASAN
1
        i.            Cara pemerintahan terbaik ialah menggunakan kekerasan dan keganasan, bukan diplomasi.
      ii.            Hak dan kebenaran terletak pada kekuatan.
    iii.            Politik tidak sesuai dengan akhlak. Pemerintahan yang bermoral bukan ahli politik yang bijak.
    iv.            Pemerintah mesti bijak menggunakan tipu helah.
      v.            Matlamat menghalalkan cara.
2
        i.            Menguatkan kedudukan Yahudi dengan menggunakan bantuan melalui agen-agen Yahudi.
      ii.            Memerintah Goyyim tanpa disedari oleh mereka.
    iii.            Ketua pentadbir Goyyim mestilah mereka yang mudah di arah.
    iv.            Menggerakkan fikiran umum melalui akhbar dan mengambil kesempatan mendapatkan emas.
      v.            Pengorbanan adalah perlu. Nyawa seorang Yahudi berharga seribu nyawa Goyyim.
3
        i.            Menghuru-harakan Negara Goyyim sehingga menyebabkan kemerosotan ekonomi.
      ii.            Bertindak sebagai pengelamat dan mempelawa masuk ke “pasukan kita” iaitu sosialis, komunis, dan lain-lain yang dapat memberi ruang kepada Yahudi untuk menguasi Goyyim.
    iii.            Yahudi wajib menanam perasaan yang semua Goyyim tidur nyenyak apabila kenyang dengan darah. Ketika itulah senang bagi Yahudi memperhambakan mereka.
4
        i.            Mesti menghapuskan semua prinsip ketuhanan dari hati Goyyim da menggantikannya dengan keperluan kebendaan.
      ii.            Fikiran Goyyim mesti dialihkan kea rah perdagangan dan perusahaan supaya tidak ada masa memikirkan soal musuh-musuh mereka.
    iii.            Akhirnya seluruh kepentingan akan jatuh ke tangan Yahudi.
5
Menyekat Goyyim dari mengatasi Yahudi dalam sains, politik dan ekonomi dengan menimbulkan pelbagai perselisihan sehingga wujud konflik sesame mereka. Mereka tidak akan mencampuri masalah itu kerana hanya difahami oleh orang-orang yang memimpin rakyat sahaja.
6
Ekonomi Goyyim mesti dirosakkan dengan memupuk kejahatan, minuman keras dan menghapuskan golongan Goyyim yang terpelajar. Kedudukan Goyyim mesti di tarf kaum buruh yang melarat.
7
        i.            Wajib menabur fitnah supaya timbul kekacauan, pertelagahan dan permusuhan di kalangan manusia.
      ii.            Wajib menyambut penentangan Goyyim dengan peperangan di seluruh dunia.
8
Pemerintahan Yahudi akan dikelilingi oleh segolongan besar ahli-ahli ekonomi dan orang Yahudi sendiri akan dikelilingi oleh ribuan ahli-ahli koperat, jutawan dan usahawan.
9
        i.            Yahudi akan mendirikan kerajaan dictator dan melaksanakan undang-undang yang tegas iaitu tanpa pengumuman.
      ii.            Yahudi akan merosakkan moral pemuda-pemuda Goyyim dengan menanamkan teori-teori palsu dan ilmu-ilmu batil.
10
        i.            Yahudi akan membawa masuk racun liberalism ke dalam Negara-negara Goyyim bagi menggugat kestabilan politik.
      ii.            Pilihanraya di atur supaya boleh memberikan kemenangan kepada pemimpin-pemimpin yang dapat bertugas sebagai agen Yahudi dalam melaksanakan rancangan-rancangan Yahudi.
11
Yahudi adalah serigala dan Goyyim adalah kambing, Yahudi adalah bangsa terpilih dan bertebaran di bumi rahmat.
Berada di Negara asing bukan satu kelemahan, tetapi sebenarnya mencerminkan kekuatan yang dapat membawa Yahudi ke pintu kekuasaan di seluruh dunia.
12
        i.            Yahudi akan mentafsirkan kemerdekaan sebagai mengamalkan apa yang diperkenalkan dan dibenarkan oleh undang-undang.
      ii.            Jika Goyyim di beri lesen menerbitkan 10 akhbar atau majalah, Bangsa Yahudi mesti menerbitkan lebih dari itu. Ini amat penting kerana ia adalah alat untuk mengubah fitrah manusia.
13
        i.            Menghapuskan golongan korporat dari kalangan Goyyim, mewujudkan spekulasi, menyebarkan projek-projek mewah, menganjurkan pesta-pesta dan pelbagai bentuk hiburan lain di kalangan Goyyim
      ii.            Agen-agen Yahudi hendaklah membawa ahli-ahli politik Goyyim kepada kegiatan hiburan, olahraga, pesta-pesta, pertandingan kesenian, kebudayaan dan lain-lain.
14
Ahli falsafah Yahudi mesti membincangkan dan mendedahkan kekurangan dan keburukan agama lain. Para penulis Yahudi mesti mewujudkan sastera-sastera berbaur pornografi.
15
        i.            Apabila berkuasa, Yahudi akan membunuh para penentangnya tanpa belas kasihan.
      ii.            Pertubuhan yang merancang menentang Yahudi mesti di hukum dan ahli-ahlinya di buang negeri. Freemasonic Lodge iaitu tempat pertemuan rahsia Yahudi mesti didirikan dengan banyak.
16
Pensyarah-pensyarah university akan mendidik para pemuda supaya patuh kepada pihak berkuasa. Undang-undang negeri dan politik tidak akan di ajar kecuali kepada orang yang terpilih kerana kebolehan mereka.
17
Menghadkan kuasa bidang penghakiman. Guaman adalah orang-orang yang mempunyai tabiat buruk dan memenangkan orang yang dibelanya walau menghancurkan keadilan dan mengorbankan kebajikan masyarakat.
18
The Kings Of Jews akan di kawal oleh pengawal-pengawal rahsia kerana Yahudi tidak akan membuka pintu kepada kemungkinan adanya perancangan untuk menentang kegiatan Yahudi.
19
Membicarakan orang-orang yang melakukan kesalahan politik sama seperti orang yang mencuri dan membunuh. Orang ramai akan memandang kesalahan politik sebagai kesalahan yang hina dan menimbulkan rasa benci terhadap mereka yang melakukannya.
20
Bank Antarabangsa Yahudi akan memberikan pinjaman kepada Goyyim dengan kadar faedah yang tinggi. Hutang Goyyim menjadi berlipat kali ganda sekali gus melumpuhkan ekonomi Goyyim.
21
Menggantikan pasaran wang dengan institusi hutang kerajaan bagi menetapkan nilai perdagangan mengikut pendapatan kerajaan. Ini akan dapat menawarkan 500 sijil pinjaman perniagaan dalam sehari atau membeli sebanyak itu juga. Jadi, perniagaan itu akan bergantung kepada Yahudi.
22
        i.            Bagi memastikan Yahudi berkuasa penuh dalam pemerintahan dunia, kekerasan terpaksa digunakan.
      ii.            Pusat kekuasaan paling besar terletak dalam tangan Yahudi.
23
Yahudi wajib melatih Goyyim meningkatkan rasa segan dan malu agar terbiasa patuh dan setia kepada arahan Yahudi.
24
Kerajaan tidak boleh diserahkan kepada mereka yang tidak tahu selok belok pemerintahan. Hanya mereka yang boleh menunjukkan sikap keras, kejam dan boleh memerintah dengan tegas akan menerima teraju kerajaan daripada pemimpin-pemimpin Yahudi.



adolf cruz

No comments:

Post a Comment